Rozwiązania GPS dla firm komunalnych
Zbiórka odpadów i wywóz śmieci wymaga odpowiedniej logistyki, którą ułatwi system lokalizacji GPS. Dzięki niemu sprawnie zaplanujesz trasy, rozliczysz pracowników i podniesiesz jakość usług.
Firmy komunalne potrzebują monitoringu GPS, ponieważ muszą udokumentować miejsca odbioru odpadów. System IKOL zapewnia narzędzia, które oprócz zapisywania tras, generują oszczędności dla floty. Z tego artykułu dowiesz się, jak lokalizatory GPS monitorują pojazdy komunalne i usprawniają sprzątanie miast i gmin.
Monitoring GPS śmieciarek i pojazdów komunalnych
Każda realizowana usługa usuwania śmieci jest monitorowana i odpowiednio planowana za pomocą lokalizatora GPS zamontowanego w pojeździe. Dzięki geograficznej bazie danych punktów i klientów wykonanie zleceń jest płynne i pozwala na planowanie oraz kontrolę tras kierowców. Z pewnością jest to idealne narzędzie dla firm, które mają stałe punkty wizyt i odbioru śmieci. Śledzenie pojazdu na żywo i generowanie potrzebnych raportów z podróży sprawdzisz w systemie IKOL.
Lokalizatory GPS IKOL do pojazdów
To podstawowy lokalizator, który zapisze trasy, pozwoli na lokalizację pojazdu na żywo oraz powiadomi o nieprzewidzianych sytuacjach na trasie. W rezultacie, kierowcy, którzy wiedzą, że pojazd jest objęty monitoringiem lokalizacji jeżdżą wolniej i stosują się do zasad ekonomicznej jazdy. Raporty z podróży pozwalają na analizę błędów i zaniedbań ze strony pracowników firm zajmujących się wywozem śmieci.
Ten lokalizator dodatkowo będzie kontrolował poziom paliwa i oceni jego spalanie względem innych kierowców, którzy jeżdżą podobnymi trasami lub mają zbliżone przebiegi. Na wirtualnej mapie w systemie IKOL lub na aplikacji IKOL TRACKER będą widoczne wszystkie włączone lub wyłączone funkcje, które wyświetla komputer pokładowy pojazdu.
Jak wygląda geograficzna baza klientów i punktów?
W systemie IKOL dodajesz dowolną ilość punktów na mapie, co ułatwia weryfikację zleconych prac. Mogą to być dokładne adresy lub nazwy klientów. Lokalizator GPS zapisuje daty i czas realizacji usługi w konkretnym punkcie. W związku z tym, w jednym miejscu, online, monitorujesz pracę wielu ekip, a dodatkowo możesz sprawdzić działania z datą wsteczną, dzięki archiwizacji tras. Kiedy sprawnie planujesz trasy i unikasz przestojów, jeszcze bardziej podnosisz jakość swoich usług.
Co daje monitoring GPS dla branży komunalnej?
Korzyści płynące z monitoringu GPS dla branży komunalnej są bardzo duże, z uwagi na potrzeby tej gałęzi. Przydają się nie tylko podstawowe funkcje, ale też rozszerzone, które pomagają pracodawcom kontrolować flotę, a pracownikom udowodnić, że wykonują obowiązki z należytą starannością. Wśród najważniejszych korzyści możemy wymienić:
- Monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym na mapie 24/7
- Alerty i raporty z nieprawidłowych podróży
- Rejestracja odwiedzanych miejsc i punktów na mapie
- Kontrola paliwa i poziom spalania
- Lokalizacja i monitoring przyczep
- Historia tras do 12 miesięcy wstecz
- Mobilna aplikacja IKOL TRACKER do śledzenia pojazdów na żywo
- Poprawę stylu jazdy kierowców
Elektroniczna ewidencja pojazdów komunalnych
Na zakończenie warto dodać, że każda flota wykorzystywana tylko do celów służbowych daje możliwości odliczenia 100% podatku VAT. Dlatego wybierając plan Ewidencja pojazdów, zyskujesz gotową ewidencję przejazdów i odliczasz koszty paliwa, serwisowania, myjni oraz innych kosztów wynikających z eksploatacji pojazdów.
Kategorie: Monitoring GPS dla firm, Wszystkie artykuły, Zarządzanie flotą GPS | Komentarze: Brak