Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  System informuje mnie, że spadło napięcie w akumulatorze. Czy to coś poważnego?

System informuje mnie, że spadło napięcie w akumulatorze. Czy to coś poważnego?

Bardzo często zdarza się, że podczas uruchamiania pojazdu spada napięcie i informacja o tym zostaje przesłana do Klienta poprzez Aplikację. Zazwyczaj nie jest to powód do niepokoju- przy następnym pomiarze nie powinien już być wykryty spadek napięcia. Jeżeli jednak po kilkudziesięciu minutach będzie widoczna ikona spadku napięcia, może to oznaczać, że rzeczywiście należy zwrócić uwagę na działanie akumulatora.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • Czym jest IKOL?

    IKOL to marka, która udostępnia dwa główne systemy:

    • IKOL SVR (Stolen Vehicle Recovery) – niezagłuszalny, radiowy system ochrony, będący unowocześnioną wersją systemu LoJack i służący do lokalizacji oraz odzyskiwania skradzionych pojazdów.
    • IKOL GPS – który umożliwia całodobowy monitoring i lokalizację samochodów, motocykli, łodzi, quadów, samolotów, sprzętu budowlanego, a także ludzi, zwierząt i telefonów,

    Moduł GPS IKOL doskonale sprawdza się jako:

    • monitoring GPS samochodu,
    • przenośny lokalizator dla dziecka lub osoby starszej,

    Niezwykle wytrzymałe urządzenie IKOL odbiera informacje o swojej pozycji przy pomocy satelitów GPS, a następnie przesyła te dane na stronę internetową system.ikol.pl przy pomocy sieci GSM. Dzięki temu możliwe jest lokalizowanie pojazdów, ludzi, zwierząt oraz przedmiotów z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.

    Aplikacje mobilne IKOL X i IKOL Tracker również umożliwiają monitorowanie bliskiej osoby. IKOL X działa bowiem jak lokalizator, a IKOL Tracker oferuje dostęp do mapy, na której widzimy obecne położenie lokalizatora.
    Z obu aplikacji może korzystać każda osoba z przenośnym urządzeniem zapewniającym dostęp do sklepu Google Play lub działającym w oparciu o system iOS (iPhone, iPad, iPod touch).

  • Jak korzystać z usług IKOL na urządzeniach mobilnych typu smartfon?

    Dostępna jest aplikacja IKOL Tracker na urządzenia z iOS i Android, a strona system.ikol.pl jest w pełni przystosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych (telefon, tablet).

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.