Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Czy mogę zostać dystrybutorem IKOL?

Czy mogę zostać dystrybutorem IKOL?

Oczywiście. Skontaktuj się z nami przez dział kontakt.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • System informuje mnie, że spadło napięcie w akumulatorze. Czy to coś poważnego?

    Bardzo często zdarza się, że podczas uruchamiania pojazdu spada napięcie i informacja o tym zostaje przesłana do Klienta poprzez Aplikację. Zazwyczaj nie jest to powód do niepokoju- przy następnym pomiarze nie powinien już być wykryty spadek napięcia. Jeżeli jednak po kilkudziesięciu minutach będzie widoczna ikona spadku napięcia, może to oznaczać, że rzeczywiście należy zwrócić uwagę na działanie akumulatora.

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link “Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem “Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.

  • Czy mogę zaznaczać punkty na mapie IKOL?

    Tak. Funkcja “Geograficzna baza danych klientów/punktów” pozwala na dodawanie nielimitowanej ilości punktów na mapie. Punkty można grupować w dowolnych kategoriach. Geograficzna baza punktów pozwala na personalizację map o niespotykanym zasięgu i stworzenie kompletnej geograficznej bazy danych klientów wraz ze wszystkimi informacjami na ich temat: adresami, telefonami, opisami i wieloma innymi.