Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Czym jest szyna CAN?

Czym jest szyna CAN?

Szyna CAN to urządzenie w pojeździe, w którym płyną zebrane informacje ze wszystkich jego czujników. Dzięki modułowi IKOL CAN można zintegrować lokalizator GPS z całym pojazdem. Umożliwia to kontrolę paliwa, wychwycenie próby kradzieży paliwa, nadmiernego spalania, nieekonomicznej i nieekologicznej jazdy (wraz z funkcją Ecodriving). Lokalizator GPS montowany przy szynie CAN jest o wiele bardziej skuteczniejszym i tańszym rozwiązaniem niż sonda paliwowa.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • Co to jest IKOL SVR?

    IKOL SVR (Stolen Vehicle Recovery System) to radiowy system najnowszej generacji, służący do lokalizacji i odzyskiwania skradzionych pojazdów. Jego powstanie zawdzięczamy ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu LOJACK w Polsce i na świecie. W pojeździe umieszczany jest moduł radiowy IKOL SVR. W momencie, gdy Klient orientuje się, że doszło do kradzieży, zgłasza ten fakt do Centrum Operacyjnego IKOL, wykorzystując przy tym Sekretny Kod (który dostał gdy zdecydował się na zakup IKOL SVR). Załogi poszukiwawcze rozpoczynają procedurę poszukiwania pojazdu.

  • Czy IKOL pomoże mi w przypadku kradzieży samochodu?

    Tak! IKOL udostępnia najnowocześniejszy system lokalizacji skradzionych pojazdów IKOL SVR w technologii radiowej. Jest to niezagłuszalny system radiowy, udoskonalany od ponad 30 lat.  W ofercie IKOL znajduje się też funkcja Ochrony Centrum Operacyjnego 24/7. Nasz zespół ma wieloletnie doświadczenie w odzyskiwaniu pojazdów we współpracy z policją. Jeżeli zależy Ci na zabezpieczeniu auta przed kradzieżą, wybierz jeden z modułów IKOL SVR – z nim namierzenie lokalizacji Twojego samochodu będzie jeszcze prostsze.

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.