Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Czy zainstalowanie w aucie któregokolwiek modułu IKOL spowoduje utratę gwarancji?

Czy zainstalowanie w aucie któregokolwiek modułu IKOL spowoduje utratę gwarancji?

Montaż naszych modułów w pojeździe w żaden sposób nie wpływa na utratę gwarancji. Jeśli jednak mimo wszystko masz takie obawy, a zależy Ci na monitoringu GPS, polecamy skorzystanie z urządzenia IKOL OBD – montaż tego nadajnika odbywa się poprzez wpięcie go do gniazda diagnostycznego w aucie. Żadnego lutowania kabli, żadnej zbędnej ingerencji w pojazd. W każdej chwili możesz wyjąć urządzenie i przełożyć je do innego pojazdu. To niezwykle praktyczne rozwiązanie dla wypożyczalni samochodów lub niewielkiej floty pojazdów, w której nie ma potrzeby montażu lokalizatora GPS na stałe. Jeżeli jednak chcesz zabezpieczyć samochód przed kradzieżą – pora zdecydować się na montaż IKOL SVR. Gwarantujemy że gwarancja samochodu zostanie zachowana.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • Jakie zastosowania ma IKOL?

    Zastosowań systemów IKOL jest bardzo wiele. Niektóre z nich przedstawiliśmy w dziale “Baza wiedzy”. Zalicza się do nich np. Elektroniczna Ewidencja Przebiegu Pojazdów, niezbędna by móc odliczać 100% VAT od wszystkich kosztów związanych z pojazdem. IKOL świetnie sprawdza się między innymi w użytkowaniu prywatnym, we flotach firmowych, przy zarządzaniu mobilną sprzedażą, w wypożyczalniach samochodów czy podczas korzystania z maszyn budowlanych i rolniczych.

  • Nie wiem jak obsługiwać IKOL. Co robić?

    Działanie systemu IKOL jest dokładnie opisane w Dokumentacji. Aby tam przejść musisz zalogować się na stronie system.ikol.pl, rozwinąć Menu, znaleźć dział Dokumentacja I Pomoc i wybrać zakładkę Dokumentacja.

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.