Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link “Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem “Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • W jaki sposób system ikol powiadamia o przekroczeniu granicy obszaru, prędkości lub uruchomieniu pojazdu?

    SMSem i emailem oraz poprzez aplikację ikol Tracker. Użytkownik sam wybiera kiedy, jak i o czym chce być powiadamiany. Można wybrać dowolną liczbę odbiorców SMS oraz odbiorców emaili i aplikacji ikol Tracker.

  • Jak założyć konto IKOL?

    Aby założyć konto IKOL, należy wejść na stronę system.ikol.pl i kliknąć na opcję zakładania nowego konta. Następnie należy wypełnić wszystkie pola i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie.

  • System informuje mnie, że spadło napięcie w akumulatorze. Czy to coś poważnego?

    Bardzo często zdarza się, że podczas uruchamiania pojazdu spada napięcie i informacja o tym zostaje przesłana do Klienta poprzez Aplikację. Zazwyczaj nie jest to powód do niepokoju- przy następnym pomiarze nie powinien już być wykryty spadek napięcia. Jeżeli jednak po kilkudziesięciu minutach będzie widoczna ikona spadku napięcia, może to oznaczać, że rzeczywiście należy zwrócić uwagę na działanie akumulatora.

Bądź zawsze na bieżąco

Dołącz do naszego newslettera