Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Czy potrzebne są dodatkowe programy komputerowe?

Czy potrzebne są dodatkowe programy komputerowe?

Nie, wystarczy wejść na stronę internetową system.ikol.pl i się zalogować.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • Jak działa IKOL SVR?

    IKOL SVR działa dzięki radiowemu systemowi do lokalizacji i odzyskiwania skradzionych pojazdów. Dzięki umieszczeniu w samochodzie specjalnego modułu możemy namierzyć jego położenie w przypadku kradzieży.

  • Czym jest IKOL?

    IKOL to marka, która udostępnia dwa główne systemy:

    • IKOL SVR (Stolen Vehicle Recovery) – niezagłuszalny, radiowy system ochrony, będący unowocześnioną wersją systemu LoJack i służący do lokalizacji oraz odzyskiwania skradzionych pojazdów.
    • IKOL GPS – który umożliwia całodobowy monitoring i lokalizację samochodów, motocykli, łodzi, quadów, samolotów, sprzętu budowlanego, a także ludzi, zwierząt i telefonów,

    Moduł GPS IKOL doskonale sprawdza się jako:

    • monitoring GPS samochodu,
    • przenośny lokalizator dla dziecka lub osoby starszej,

    Niezwykle wytrzymałe urządzenie IKOL odbiera informacje o swojej pozycji przy pomocy satelitów GPS, a następnie przesyła te dane na stronę internetową system.ikol.pl przy pomocy sieci GSM. Dzięki temu możliwe jest lokalizowanie pojazdów, ludzi, zwierząt oraz przedmiotów z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.

    Aplikacje mobilne IKOL X i IKOL Tracker również umożliwiają monitorowanie bliskiej osoby. IKOL X działa bowiem jak lokalizator, a IKOL Tracker oferuje dostęp do mapy, na której widzimy obecne położenie lokalizatora.
    Z obu aplikacji może korzystać każda osoba z przenośnym urządzeniem zapewniającym dostęp do sklepu Google Play lub działającym w oparciu o system iOS (iPhone, iPad, iPod touch).

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.