FLOTA MOBILNĄ WIZYTÓWKĄ TWOJEJ FIRMY

samochody służbowe są wizytówką firmy

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego warto dbać o wizerunek firmy. To ważne, bo z punktu widzenia każdego kierowcy, który codziennie mija auta z wyeksponowanym logo, łatwo jest zepsuć dobrą opinię przez niewłaściwe zachowanie. Drugiej okazji na odbudowanie zaufania, może już nie być.

 

 

Zazwyczaj zapamiętujemy szczegóły, które trudno wyprzeć z pamięci. Brudny samochód, agresywne zachowanie kierowcy, ochlapany pieszy i już wyrabiasz sobie zdanie o firmie, bo o ile kierowcy nie znasz, to firmę zazwyczaj kojarzysz. Zatem Twoi pracownicy powinni wiedzieć, że obrandowane auto, to nie tylko narzędzie pracy, ale także ruchoma reklama, która może przynosić wysokie profity przy niskim nakładzie budżetowym.

 

 

DOBRY WIZERUNEK POZYTYWNIE WPŁYWA NA POZYSKIWANIE KLIENTÓW

Przedsiębiorcom nie jest łatwo prowadzić firmę, kiedy co chwila natrafiają na jakieś bariery. I nie są one związane tylko z podatkami, ZUS-ami i kosztami stałymi, ale także z trudnościami w pozyskiwaniu klienta. A jeśli już się go pozyska, to warto związać go ze sobą jak najdłużej.

Twoi kierowcy pracują na wizerunek całej firmy, a Ty masz na to realny wpływ, dlatego porządkowanie floty dobrze jest zacząć od poprawnego użytkowania pojazdu. Nie bez powodu system GPS monitoringu pojazdów znajduje wysokie miejsce wśród firm flotowych właśnie po to, aby poprzez kontrolę dbać o wizerunek.

 

 

SŁUŻBOWY SAMOCHÓD TO OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Służbowy samochód to obecnie najbardziej pożądany benefit pracowniczy. Jest też mocnym argumentem do przyciągnięcia dobrych specjalistów. Jeszcze kilka lat temu taki luksus należał do dyrektorów i managerów wysokiego szczebla.  Obecne trendy na rynku pracowniczym gwarantują posiadanie firmowego auta handlowcom i pracownikom średniego szczebla. Nowe, kilkuletnie, wysokiej klasy, wiodącej marki – brzmi pięknie. Ale, ale! O korzyści i przywileje trzeba również dbać. Powierzając pracownikowi samochód chcesz, żeby wykorzystywał go w najlepszy możliwy sposób. Liczy się zatem to, jak pracownicy eksploatują auto. Ekojazda jest pożądana i wcale nie taka trudna. Zasady ecodrivingu można zawęzić do kilku istotnych punktów:

 

  1. Rozpoczynaj jazdę zaraz po włączeniu silnika
  2. Przyspieszaj dynamicznie
  3. Jedź spokojnie na najwyższym biegu
  4. Hamuj silnikiem
  5. Nie przewoź ciężkich rzeczy w bagażniku
  6. Unikaj gwałtownych manewrów

 

CZYSTE AUTO WIZYTÓWKĄ FIRMY- CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ TAK CIĘ PISZĄ

Firmowy samochód co miesiąc pokonuje tysiące kilometrów i utrzymanie go w stanie idealnej czystości nie jest łatwe, ale dla biznesowej etykiety warto się postarać. Flotowe auto jest jeżdżącą reklamą firmy i zarówno dbanie o dobry stan techniczny auta jak i spokojną, ekonomiczną jazdę jest tak samo ważne. Uwadze innych nie umyka także zachowanie kierowcy:

 

  1. kultura jazdy
  2. odpowiednie zachowanie na drodze
  3. przestrzeganie przepisów

 

 

Pamiętaj także, że obrandowany samochód powinien być czysty na zewnątrz i w środku. Kierowca powinien rozmawiać przez telefon tylko z zestawem głośno mówiącym, co świadczy o szacunku, który przekłada się na zaufanie do przedsiębiorstwa.

 

GPS MONITORING – NIEZAWODNY ASYSTENT KAŻDEJ PODRÓŻY

GPS monitoring uczy kierowców dobrych nawyków na drodze i wymaga od nich zaangażowania w użytkowanie pojazdu. Dopuszcza też błędy, które z czasem i tak skutecznie eliminuje. W rękach flotowców GPS monitoring to narzędzie, które usprawnia wiele procesów bez potrzeby angażowania dodatkowych pracowników.

 

Monitoring GPS umożliwia:

  1. śledzenie tras
  2. reagowanie w sytuacjach kryzysowych
  3. obliczanie czasu przejazdów, przestojów
  4. rozliczanie paliwa
  5. sporządzanie ewidencji pojazdów i wiele innych

 

Dowiedz się, jak jeszcze GPS monitoring pomaga w prowadzeniu biznesu

 

Czyste i zadbane auto świadczy o dobrej kondycji floty, co daje innym do zrozumienia, że organizacja dobrze prosperuje i osiąga wyniki, więc jest warta zaufania. Na to uznanie trzeba jednak nieustannie pracować, bo raz zepsuta reputacja, może dużo kosztować.