Home -  Wszystkie artykuły -  Monitoring GPS w lokalnym biznesie

Monitoring GPS w lokalnym biznesie

11 lipca 2019
Jak działa monitoring GPS w mobilnej firmie

Prowadzisz mobilny biznes i chcesz przekonać do siebie klientów, a dodatkowo zyskać nowych? Podpowiadamy dziś, jak można efektywnie wykorzystać monitoring GPS w lokalnej firmie, która już działa lub dopiero wchodzi na rynek i w prosty sposób chce zwielokrotnić swoje zyski.

 

Sposobów na budowanie wizerunku firmy jest z pewnością wiele. Chodzi o to, żeby być widocznym, w szybkim czasie dotrzeć do potencjalnych odbiorców i do tego bez zbędnych formalności, które zazwyczaj nas odstraszają zamiast zachęcać. Sprawdź, jak pokazać się w sieci i być naprawdę widocznym dla swoich klientów.

 

Ważnym aspektem lokalnego biznesu jest utrzymanie go na właściwym poziomie, ale też, żeby nie odstawać od swojej konkurencji. Warto zrobić coś unikalnego, co podniesie Twój prestiż, bo oprócz dostarczania konkretnego produktu czy usługi, ważny jest wizerunek i budowanie zaufania. Monitoring GPS służy do lokalizowania pojazdów w terenie, możesz z niego korzystać, żeby widzieć na żywo pozycję samochodu. 

JAK MYŚLI KLIENT:

  • Wyobraź sobie, że klient zamawia z Twojej pizzerii swoją ulubioną pizzę i czeka już 30 minut na dostawę. W końcu dzwoni i dowiaduje się, że kurier już wyjechał 10 minut temu i zaraz powinien być.. a on dalej czeka…A co jeśli miałby możliwość lokalizowania dostawcy za pomocą mapy? Zobaczyć gdzie jest moje jedzenie – bezcenne!
  • Mąż kupuje kwiaty dla żony w Twojej kwiaciarni i nie wie, czy już je otrzymała. A gdyby mógł sprawdzić na mapie gdzie aktualnie jest kurier i czy zdąży zrobić prezent na czas?

 

 

JAK ROZWINĄĆ BIZNES ZA POMOCĄ MONITORINGU GPS?

  1. Użyj monitoringu GPS IKOL, wstaw widget na swoją stronę internetową z mapą i gotowe
  2. Pokaż na mapie optymalne trasy dojazdu do Ciebie za pomocą archiwalnych tras
  3. Pokaż klientom, że mogą oglądać pozycje na żywo Twoich wszystkich dostawców
  4. Zamontuj w pojeździe nadajnik GPS IKOL lub włóż do torby z przesyłką przenośny lokalizator GPS IKOL
  5. Zrób galerię zdjęć, jeśli jesteś pilotem wycieczek i pokaż, obok widgetu, miejsca które zwiedzasz
  6. Bądź w kontakcie ze swoimi klientami

 

Możliwość obserwowania lokalizacji pojazdów Twojej firmy za pomocą widgeta z mapą nie wymaga wielkich nakładów finansowych. Pamiętaj, że wraz z widocznością wzrasta wiarygodność Twojej firmy! W taki sposób na pewno szybciej dotrzesz do większej ilości odbiorców.

Widget to gadżet, za pomocą którego możesz budować swoją markę i poprawiać komunikację z klientem. Widget to również nośnik informacji, którą dostarczasz klientom na temat swojego biznesu. Zastanawiasz się jaki trzeba prowadzić biznes, żeby monitorować go za pomocą lokalizatorów GPS?

  • kwiaciarnia internetowa
  • catering z dostawą do domu
  • pizzeria
  • catering do żłobków i przedszkoli
  • firma taksówkarska

WSTAW WIDGET

Kategorie: Wszystkie artykuły, Ciekawostki o GPS | Komentarze: Brak

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Przeczytaj również

raporty dla fleet managemra

Raporty z monitoringu GPS – narzędzie każdego managera floty

 22 marca 2016

Każda osoba odpowiedzialna za pojazdy służbowe w firmie powinna tworzyć regularne zestawienia dotyczące pracy swoich…

Czytaj więcej
podsumowanie kosztów zakupu samochodu z drugiej ręki

Ile kosztuje używany samochód?

 3 września 2019

Decydujesz się na zakup używanego samochodu? Co bierzesz pod uwagę? Cenę, jakość czy sumę wszystkich poniesionych…

Czytaj więcej